Mrvsmt2502 3.5dan aşağı içmiyorum böbrek sancısı olduğunu biliyorum 28 de sancı ile hastaneye gittim o zaman öğrenmiştim böbrek genişlemesi olduğunu ve kasığa da vuruyordu normal dedi istersen dayanamacak gibi olursan parol içebilirsin dedi ama daha hiç içmedim