Nilaydaaa canim hayırlı olsun ❤️ benim de son adetim 5 marttı ama ben 25-26 günde bir oluyordum ondan günüm neredeyse 6 gün geçti bugün. Dün acile gittim kan verdim beta 800lerde çıktı. Haftaya pazartesi sağlık ocağına gidip kan vereceğim cuma da dr a gideceğim inşallah keseyi görürüz 😍😍