coldekiserap kuzum verdim 3 martta oldum en son birdaha olmadım canım, işte bu aralarda normal adet zamanım birtek ufak lekeledi sağlık ocağına gittim 5 gün önce 56.54 geldi değerlerim birdaha gitmedim tabi haftaya çarşamba doktor randevum o zamana kadar gidip birdaha vermedim açıkcası gitsem mi aradayım sen gittin mi yükseldimi nasıl oldu canım serüvenin