Kızlar gebelik şekerim var takıp ediyoruz güzel gidiyor şükür hatta açlıklar düşüyor düzene koydum onu sabah omlet yapmıştım tersyagında yagı fazla geldi galiba bi ölçüyüm şekeri 150 çıktı ya hemen ardından yürüdüm 10 dk 136 oldu böyle yükselme zorun olur mu bazen böyle oluyor haftata 1 kere felan sonra yürünce hemen düşüyor da kafama takıldı sormak istedim