Silaalgz etkafa awoxla yaptım gördüm o kdr ince çizgi olmasına ragmen flaşla görunuyo olmasına ragmen çıktı adetime 3 gün vardı snra kan testi verdm beta 5 olmasına ragmen 3.74 dü yani o kdr erken öğrenmısım awox bence cok iyi
etkafa 2Princess1Mom yaaa çok güzel sağlıkla kucağına alırsın inaşşlh ozamn benimkide çıkar heralde eğer varsa
271024 2Princess1Mom şuan benimde bu şekilde 🥰 ama kan vermeye gitmedim henüz 4 gün var reglime bilemedim çok karışık kafam 4 tane test yaptım sanırım bugün. İlk yaptım baya silikti sonra bu şekilde oldu 🙏