Doktorun bilgisinden deneyiminden sonra kibarlık da ne kadar önemli görüyoruz işte. İsterse ilk doğumunuz olmasın ne fark eder yani siz onun hastasısınız ve kaygılanmaya soru sormaya hakkınız var. Kapris çekmeye mi gidiyoruz özel veya devlet farkı yok ikisinde de kibar davranmak zorundalar. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde daha muayeneye bile gitmemiştim minik bir damla kanamam oldu diye acile gitmiştim gece devlete. Onda bile sorunca düzgünce açıkladılar hiçbir zararı yok vajinal ultrasonun falan diye