istanbul3455 o nasıl doktor ben de özele gidiyorum kızımın ultrason fotoğraflarını çıkarırken doktorum nasıl tatlı çıktı güzel kız doye sever her seferinde doğumla ilgili korkularım var sağolsun her seferinde halimi hatrımi sorar beni sakinleştirir kızımın her ayrıntısını ince ince gösterip anlatır mesleklerimi sevmiyorlarsa yapmasınlar bir zahmet ne kadar üslubu bozuk bir kişiymiş o doktor zamanın çok az kalmış ama degistirebilirsen doktorunu değiştir bence