ikibaloglanannesi Benimde yüzüm çillendi 1 haftadır. İlk bebegimde yoktu hiç. Birkaç güne doğumum var inşallah düzelir
Ysfansi ikibaloglanannesi doğumdan sonra düzelir diyorlar inşAllah öyle olur Ben yinede güneş kremi ve leke kremi devamlı kullanıyorum
Zhra42 Ysfansi Ben fark etmedim bile gittiğini sonradan anladım ağzımın kenarındaydı sanki çikolata yemişim de ağzımı silmemişim gibiydi benim doğum yapmadan geri gitti