Yesimmmmi yok zararı olmaz hele ki önlem amaçlı vermemiş. Mutasyondan dolayı vermiş. İlk gebeliğinde çok şanslıymışsın. Bazen son haftalarda bile kayıp yaşayan anneler oluyor. Bu pıhtılaşma kaynaklı anne ve bebek kaybedilebiliyor. sen doktorunun dediklerine uyduğun sürece sorunsuz geçirirsin hamileliğini. Gönlünü ferah tut. Benim 3 genimde mutasyon var. 4000oksapar+150mg ecoprin kullanıyorum. İlk hamileliğimde doğumdan önce kan yoğunluğuma baktılar mesela, bu kadar ilaca kanımın daha sıvı olması gerekirken yoğunluğu normal sınırlar içinde ama yine de fazla yoğun geldi. İlaç kullanmasam veya düzensiz kullansam sorun yaşardım yani.