Ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım oksapar ve corasprin kullandım ama 6. Haftamda kanamam olunca corasprini kesti doktor,oksaparı her gün aynı yere yapmamaya çalışın ve iğneyi çektikten sonra hemen pamukla biraz kapatın üstünü hava almasın, bu iğne çok fazla morarma yapıyor , yanmada yapıyor