Bende 2 hafta kadar önce yüksek ateş ve grip nedeniyle epey sıkıntı çektim eğer ateşiniz yüksekse mutlaka doktorunuza yada hastaneye başvuru yapın yüksek ateş bebek için çok tehlikeli ayrıca acile giderseniz ve hamile olduğunuzu söylerseniz size ona göre bir tedavi veriyorlar bebeğinize zararı olmayan acile gittiğimde serumda takıldı hastanedede yattım mecburen antibiyotikte kullandım çünkü ateşim düşmedi çok kötüyseniz evde kendiniz geçirmeye çalışmayın derim mutlaka doktorunuza ulaşın