Selam canım
Benim eşimde azosperm hastası.
İlk Samsun medikal parkta hiç bilmeden tese ameliyatı oldu çıkış bulunamadı.
İstanbul Acıbadem Bülent tıraş gittik orda prp tedavisi ve eksozom tedavisi yaptırdık aynı gün içinde yapılan işlemler. Bizden kendi yaptırdığımız sperm testlerini istediler kendileri kliniklerinde sperm testi yapmadılar. Prp ve eksozom tedavisi için 150 bin civarında ücret ödedik (2 yıl önce) tabii siz bilirsiniz kesin sonuçlu hiç bir şey olmaz dediler. Akşamına hastaneden çıktık 3 ay boyunca ilaç ve iğne kullanacaksın dediler eşime kullandık. Sonuç maalesef devam etmek istemedim sanırım Tv dünyasına çok kaptırmışlar kendilerini. Bahçeci klinike gittik doktor çocuğunuz olmaz paranızı alırlar çok gezmeyin dedi şaka gibiydi :)
Bir gün kuzenlerimizde toplandığımızda bana arkadaşının eşinin azosperm hastası olduğunu ve 3’üz bebekleri olduğunu söyledi kızın numarasını verdi konuştuk aynı bizim gibiydi. A LİFE ETIMESGUT SEMRA SERTYEL embryolog var. İlaç tedavi vs hiç bir şey yok. Gidiyorsunuz 3
Gün Ankara’da kalıyorsunuz 3 gün boyunca günde 3 kere sperm testi veriyor eşin sperm çıkışı yakalamaya çalışıyorlar. Her test ücreti 750 tl Çok şükür biz başardık Allah tamamına erdirsin. Gerçekten Semra Hocadan Allah razı olsun. Sanada çok gönülden tavsiye ediyorum ne olursunuz gidin o kadar ilaç kullanmaya iğne kullanmaya gerek yok en azından bir kerede basit yolu deneyin.