cennetylmaz tabiii ben kaldim. Mayis ayinin ortasi gibi ilac kullanmaya basladim hem de. 12 mayis son adet tarihim doktorum degerin yuksek düşmesi lazim dedi bebek istiyosan dedi ilac basladik o ay hamile kaldim ben. Ilaci duzgun kullanmak önemli olan