Gamzeli_03 deletedmom43191 bedenim saggg sağ da ruhum ölmüş 😂😂 geçe iki de uyudum sabaha kadar da kaç kez uyandım sabahın köründe uyandı şuan üç erkek uyuyor ben öyle onları bekliyorum uyusam onlar uyanacak uyumasam uykum var 🤦🏻♀️😂
deletedmom43191 Gamzeli_03 ah ah keşke benimkiler de uyusa da bende uyusam 11 yattım 3 kalktım 4 yattım 6 buçuk kalktım
Gamzeli_03 deletedmom43191 benim ki de uyumuyor canım 10 aylık saat başı uyanıyor karnı da tok ama uyanıyor 🤦🏻♀️
Musilk-1 deletedmom43191 bebiş anne sütü alıyor zaten birkereye mahsus zararı olmaz canım her seferinde değil alması için
deletedmom43191 Gamzeli_03 mutlaka bir derdi vardır altı mi ıslak uyku öncesi bez değişimi yapiyor musun ve su iciriyor musun
Gamzeli_03 deletedmom43191 ben uyku öncesi alıyorum bezi gece açmıyorum uykusu bölünmesin diye 6 aylık olana kadar sadece anne sütü verdim