smls19 ben çok erken ögrendim adetim 3 gün geçtikten sonra evde idrar testi yaptım biri tam biri silik çıktı kaynanama söyleyince dayanamadı aynı gün doktora gittik 🤪
Kan testi yaptırdım ama sonucunu ben almadım benden daha heyecanlı kaynanam aldı 😊 10 gün sonra yani 4+5 te gittik keseyi gördük 6+4 de kalp atışlarını duyduk bu hafta cuma günü de inşlllah yine gidecez 9. Haftamız olacak tam neredeyse 17 günde bir aldı doktor şimdiye kadar bundan sonra ayda 1 e döner heralde 😊 Sağlıklı sıhaatle kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏