Sensedim Mervesp var gibi daha erken iki gün sonra felan tekrar yaparsıniz biraz daha koyulasir varsa
DuruDefne_mommy Mervesp var canım ben görüyorum rengiyle biraz oynadım çizgi oluşuyor 2 gün sonra tekrarla 🥰
Mervesp Ovülasyon yapmadım canım ben bu ay 3 kere ilişki oldu başka yok ama uygulama 26 gösteriyordu 27 si ilişki oldu
demom Benim de bat 11 ovülasyon testi ile devam ediyorum 30 yumurtlama gördüm 1 i çatladı yumurtlama öncesi çarlama sonrası vs denendi birde gynoseed jel kullandım hepsinde bakalım dört gözle güzel haber vermeyi bekliyorum . Regl 9 gün kaldı …
coolmom1 Ya benim de bat 9 ama test yapmadım belirti var gibi umutlanmak istemiyorum 🙊 erken testleri ne zaman yapmak daha doğru olur acaba
Mervesp coolmom1 valla bende bi kaç gündür bekledim ama işte ara ara gelen bel agrılarım oluyor ondan şüphelendim bi de bir iş yaparken sırtım agrıyor
coolmom1 Mervesp Umarım pozitif sonuçlar alırız. Test yapmayı düşünüyor musunuz ? Ne zaman test yapsak daha doğru olur sizce