duyguu11 zynpknt ayy ne biliyim tecrubesizim de biraz üşür gibi geliyo 😅😅 hamur markasının battaniyesinin kalınlığı iyi mi pekii
zynpknt duyguu11 bende tecrübesizim en azından kendi çocuğum yok henüz ama yeğenlerimden biliyorum 😂😂 bence çok iyi gayet sıcak tutuyor
Mrvsmt2502 duyguu11 kalın peluşlar önerilmiyor zaten o sıcak tutmaktan ziyada havasız bırakıp terletiyor. Doğuda falan değilseniz zaten kışlık tulum+ ince peluş yeterli olur bence
miroscumm duyguu11 hamur markasının bir tarafı peluş olan battaniyesi vardı en kalın oydu kutupta bile kullanılır yani bence o kadar kalın sıcacık tutuyordu daha kalına da gerek yok😂
Blueeberryy Blueeberryy cok sicak tutuyo polyester almayin zararli zaten genelde kalinlar polyester oluyo