aysegull01 Irmak-annesiii18 ben Awoxla test yaptım aynı gün kan verdim 3+5 ti öğrendiğimde 2 3 kere daha kan verdim 2 günde bir 4+6 da da kadın doğuma gidip keseyi gördüm