Irmak-annesiii18 Merhaba kızlar bugün test yaptım awox pozitif çıktı 3+4 bugün beta ne zaman baktırmalıyım https://hizliresim.com/h9vv3y5
Siyahbeyaz_ Irmak-annesiii18 kan verip değerin yükselmesi için takip edebilirsin kuzum 5 haftalıkken falan olunca gitmelisin. Yani ben öyle yapmıştım. Gecikme var mıydı peki erken mi ogrendiniz?
Gul1402 Irmak-annesiii18 hayirli olsun kuzum bende erken öğrenmiştim baya. 2 kez kan verip artmasına baktım sonrasında ise kese icin 5. Haftayı bekledik🌸
Yazmelegi_ Irmak-annesiii18 bence pazartesi kan verin 2 güne bir olacak şekilde 2 sefer vs artısı takip edin, erkenden giderseniz belki kese gözükmeyebilir
Siyahbeyaz_ Irmak-annesiii18 O haftalarda henüz kese gözükmez kuzum kan takibi yapmalısın tabi bildiğin doktorun varsa ona da sor ister. Hayırlı olsun bebişin🤩🌼
aysegull01 Irmak-annesiii18 ben Awoxla test yaptım aynı gün kan verdim 3+5 ti öğrendiğimde 2 3 kere daha kan verdim 2 günde bir 4+6 da da kadın doğuma gidip keseyi gördüm
Irmak-annesiii18 Yazmelegi_ sağlık ocağında versem olur mu 2 günde bir hastane biraz uzak 5 haftalık olunca da doktora giderim
Yazmelegi_ Irmak-annesiii18 aynen orda takip edin şimdi yarın sağlık ocağında verseniz sonuç pazartesine kalir
Irmak-annesiii18 Siyahbeyaz_ sağol canım teşekkür ederim 5 haftalıkken giderim ondan öncesi kan takibi yaparım 2 günde bir