Suzan60 Ozgekiz güzel olanı düşünelim ne kadar geç olursa ömür uzarmış bi ara bu konuda araştırma çok gündemdeydi. E bebeğiniz de çok şu an sizinle çok şükür. Geciken bişi yok gibi 😍
Ozgekiz Suzan60 ah hiç duymadım öyle bir şey 🥰 Allah hepimizin biricik evlatlarına sağlıklı huzurlu başarı dolu uzun ömürler versin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ozlem_yildirim anneoluyorumm13 benim de biraz önce kontrol edildiğinde 4 cm olmuş açıklık tutmak için ellerinden geleni yapacaklar bakalım 🙏🏻
Ozgekiz Cans__ 1 cm açıklık vardı 🥹 serklaj sonrası nişanım da geldi. Hunilesme vardı… Suyum gelir mi diye çok endişe ettik ama çok şükür sağlıcakla kavuştuk
Deleted33000 ozlem_yildirim benimde gece 12 de bacaklarımdan yere kdar akan kanamam oldu bugün 27haftaya girdik doktora gideceğim doktorlar da tatil olması kötü oldu bekliyorum burda bitane klinik var onun açılmasını bı oraya gideceğim bakalım sonra ne olacak