Suzan60 24 aylıktı oğlum hamile kaldım 😊 planlı ama plansız bir gebelikti 🫣 nasipse araları 32-33 ay olacak… Bebisimi dogurunca, bal bocegim oğlum üç dört ay sonra üç yaşını dolduracak… Doktorlarla birlikte planladık aslında süreci, biz sadece bir düğünü atlatsak diye düşünürken hamile olduğumu öğrendim😇
Normalde diyetisyen ile devam ediyorum ama asla dediklerini yiyemiyorum ki. Sürekli canım kuru tuzlu acı seyler istiyor. Pul biberli kaşarlı tost mesela çok yiyorum. Ama olabildiğince az ekmek yemem lazım. Yeşillik vs tüketelim diyor ama namumkun. Sürekli midem bulanıyor, yatıştıran tek şey tost. Eğer kendimi iyi hissediyorsam da domates peynirli ekmek arası bol tuzlu… Mide bulantılarım azalsa sebzeye döneceğim inşallah