As38- Selim_Alparslan sizin yol uzun daha ama çabuk geçiyor hiçbir şey anlamadım ben ne çabuk geçti diyorum bazen 🤷♀️
As38- Yavuzzynpmhra sizin yol uzun daha ama siz daha iyi bilirsiniz hemen geçiyor zaman nasıl geçti hiç anlamadım🤷♀️
As38- Dilamser Allah nasip ederse bende normal doğum yapmak istiyorum hayatımda hiç ameliyatta olmadım fıtratımızda normal doğum var bebeğin gelişinde Bi sıkıntı olmazsa inşallah o günleri görürüm umarım 🤷♀️
Dilamser As38- ben yumurtaliklarimdan ameliyat oldum iyileşme süreci biraz uzun sürüyor bebek olsa ilgilenenezdim kesinlikle bir gaz çıkarmak bile mesele oluyordu Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin
As38- Meleksahin58 sizinki daha da kısa tecrübelerinizi yazın buraya okuruz sağlıklı sıhhatli doğumlar yaparsın inşallah 😍🤲
As38- Meleksahin58 korkmayın Allah bir yolunu gösterir doğamızda var acısını veren dermanınıda verir benimde ilk gebelik ilk doğum olacak
As38- Selim_Alparslan inşallah çabucak geçer benimde çok zor geçti ilk üç sonra biraz rahatladım şimdi son üç aya geçtim yine başladı sıkıntılar tez zamanda geçer inşallah
Hasret18ayaz As38- son 93 ☺️☺️ sezeryan olacağı için son 85 falan diyebiliriz sanırım hem korku hem heyacan yaşıyorum tabi erken doğum olmaz ise
As38- Hasret18ayaz benim belli değil devlet takipliyim devlet genelde normal doğum yaptırıyor bende normal istiyorum Allah izin verirse inşallah 🤲
Canan1991 Son 97 çok şükür 2 li sayıları gördük darısı diğer hamişlere bakalım ne zaman gelecek miniklerimiz
Hasret18ayaz As38- bende devlet takipliyim ilk doğumum normal ancak bu gebeligimde plesenta doğum kanalını kapattığı için zorunlu sezeryan olacak çok korkuyorum
As38- Hasret18ayaz Allah yardımcın olsun canım tez vakitte kurtulursun inşallah sağlıklı sıhhatli şekilde 🤲