Meleksahin58 normal doğumda sadece o gün ağrı çekiyorsun sonrası toparlanma süreci daha kolay oluyor bebekle kendin kolayca ilgilenebiliyorsun herkesin doğumu zor olacak diye bissyde yok kimisi 2 3 saatte hemen doguruyor vicudun ağrıyı tolere ediyor dayanma gücü buluyorsun kendinde benim zor geçti ona rağmen normal doğum derim kesinlikle.