Beri-4835 Çok teşekkür ederim Allah hepimizin çocuklarını sağlıkla bize bağışlasın inşallah❤ Ameliyathaneye girerken çok korktum hem biraz bebeğim küçük olduğu için hemde hiç ameliyat olmadığım için anesteziyi vurdular sonra uyandığımda odamdaydım zaten ilk iki gün ne yalan söyleyeyim ağrılıydı dikişler ve gaz sorunu oluyorbaş ağrısı olmadı zaten uyanınca bile devamlı ağrı kesici serum takıyorlar narkozu atarken zorlandım boğazda bir gıcık olarak atmak zorundaydım atmak için öksürmek gerekiyor öksürmekse dikişleri ağrıtıyor ne kadar çok yürürseniz ve su içerseniz o kadar iyi gaz sorununa tek çözüm bu normal doğum yapmadım onun zorluğunu bilmiyorum ama biraz sezeryan olduğum için pişmanım açıkçası