hiç aklımda yoktu öyle bi içimden geldi🤠 hastaneye kusma şikayetiyle gidip doğurup çıktım arkadaşlar şu an ameliyattan çıkalı 8 saat falan oldu ben daha yeni kendime geldim sayılır 36+2 de mide bulantısı kusma şikayetim vardı bayramın ilk gününden beri bugün ne oluyor enfeksiyondan dolayı mı diye hastaneye gittim ve açıklığımın olduğunu söylediler sezeryan istediğim için devlet hastanesi yatışını kabul etmedim ve genel anestezi ile 2500 kiloluk oğlumla kavuştuk💙daha minicik