Mhtpbkrc ilk kızımda yüzüm tertemizdi, hiç sivilcem olmadı lekelenme falan olmadı, çatlaklarım dahi olmamıştı. Buda kız ama bu çok farklı, yüzüm sivilcelendi, lekeler oluyor gibi sanki biraz. Sağlıkla kucagımıza alalımda inşallah hepsi geçer inşallah. Allah’ım kimsenin kucagını boş bırakmasın. Evlat hasreti çektirmesin kimseye. Bazen takıyorum kafama, bazende hepsi gelir geçer evladımı sağlıkla kucağıma alıyımda diyorum.