Mhtpbkrc Normalde hiç sivilcem çıkmazdı regli olacağım zaman belli bir tane. Gebe kaldıktan sonra yüzümü sivilce bastı resmen. Ne kullanabilirim öneriniz var mı ?
Merveasya78 Mhtpbkrc bende aynı dertten muzdaribim.ilk hamileliğimde olmamıştı, bunda baya sivilcelendim. Banada doktora git falan diyorlarda krem falan vericek şimdi, hamilelikten sonra geçme ihtimali yüksek inşallah bekliyorum o yüzden
ikizlerin_annesi__ Mhtpbkrc cinsiyetiniz kız mııı ayyy benimde yüzüm sivilcelerdi ilk defa yüzümün sivilce olmasına seviniyorum inşallah kızdır da ondan dır
Edizhr Mhtpbkrc yaa bunlar vucudun akışında normal seyreden şeyler bence şu dönemde dışarıdan vücudunuza müdahale etmeyin zaten doğum sonrası hiçbir şey kalmayacak eski haline dönecek ben dün gece ağrısından yatamadim mesela yastığa gelen kenarında çıkmış benimde hiç çıkmaz di şimdi büyük büyük aman varsin çıksın miniğim iyi sağlığı yerinde olsunda
Mhtpbkrc sumeyranur33 gebelikte vitamin dışında ilaç kullanmak istemiyorum. Krem tarzı şeylerden iyi gelenler var mı diye merak ettim. Normalde madacasol iyi geliyordu hem kurutuyor hem büyümesini engelliyor düzenli kullanırsan da iz kalmıyordu şimdi kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım
sumeyranur33 Mhtpbkrc bende krem kullanıyorum zaten hamile olunca hap falan vermiyorlar sivilce kurutucu kremler var onları veriyorlar
Mhtpbkrc sumeyranur33 la roche posay yüz yıkama jeli var akneye eğilimli ciltler için ondan kullanıyorum işe yarar o da inşallah 🌸
Mhtpbkrc Merveasya78 kız bebek annenin güzelliğini alır derlerdi hep etkisi var demek ki kendimi çirkinleşmiş hissediyorum 😅
Mhtpbkrc ikizlerin_annesi__ 13. hafta da doktor kız olduğunu söyledi sonraki süreçlerde de yanılmazsa inşallah doktor kız olacak inşallah 🩷
miroscumm Mhtpbkrc benimde normalde hic ama hic olmazdı simdi kaslarımın altına kadar minik minik sivilceler çıkıyor ilkinde hic olmamıştı bunda mahvoldu cildim
Mhtpbkrc miroscumm benim şükür o kadar değil çenemde alnımda çıktı kahve rengi iz kalması sinirimi bozuyor çok