Basakmustafa Aykut ben de pazartesi suni sancı ile doğum yaptım çok şükür. Sağlıkla büyütelim inşallah 🙏🏽
ipos Ben de 40+0’ım karnım indi bebek iki haftadır kanalda ama nişan yok su yok sancı yok 😀 Basakmustafa Aykut Evo49 Sevgi3838 Aserpil buraya yazanlar 15 gün olmuş doğurmuşsunuzdur diye umuyorum, kaçta geldiler 😀
Basakmustafa ipos 40+4 te 3 cm açıklıkla kontrole gidip hemşirenin çatı muayenesi sonucu 7 cm e ulaşan açıklıkla verilen suni sancıyla doğumum oldu ☺️ Tarih:7 Nisan
Aserpil ipos şu an koynumda 1 aylık bir hanım kız va 6 Nisan akşamı anididen 40+2 . Haftasında geldi bizim hanım kız.