Mercan0652 Aserpil bende doğurdum bu arada beklenmedik bir şekilde 😅 nstde sancı çıkınca aldı doktor bebişim yanımda öyle bakmalara doyamıyorum 🥹
Lrnemr Mercan0652 hayırlı olsun Sezeryan mi oldunuz, ben de Şükrü hocaya gidiyorum nasıl geçti, eşleri alıyorlar mı sezeryana
Aserpil Mercan0652 yaaaaaa 🥺🥺🥺 canım sağlıkla hayal ettiğin gibi büyütmeyi nasip etsin. Senide kendinide yormayan bir bebek olsun. Darısı bize olsun. Acilman varmiydi canım. Bu arada benimde bı lekelenme olmutu o nisanmis . Nisan geldi bebiş ne zaman gelir acaba. Yarın hastaneye gidicez bakalim
Mercan0652 Lrnemr evet canım sezaryen. Normalde haftaya gün verdi nstde sancı çıkınca aldı hemen şok oldum bende beklemiyordum sanciyi hiç hissetmedim çünkü. Yok eşleri almıyorlar sezaryene. Sen kaç haftalıksin şuan
Mercan0652 Aserpil canım sezaryen oldum ben öyle istemiştim o yüzden açıklığa bakmadı direk aldı nstde sancı çıkınca ama bence vardı açıklık hissediyordum çok baskı vardı ama sanciyi hiç hissetmedim nstde düzenliymis bide sende sağlıkla kavus inşallah☺️
Lrnemr Mercan0652 Ben 32 deyim henüz. İlk doğumum normaldi ama travma olduğu için bunda sezeryan istedim. 39 da alırız dedi. Bi sürpriz olmazsa tabi ☺️
Mercan0652 Lrnemr valla bana da öyle demişti 38de sancı çıkınca aldı 🤭 biraz beklenmedik anda oldu ama erken kavuşmuş olduk☺️ inşallah sağlıkla kavuşursun sende vaktinde
Lrnemr Mercan0652 Amin inşallah 38 de çok erken değil, sağlıklı olsun da 🥰, ben 2 aydır Şükrü hocaya gidiyorum o yüzden merak ettim sezeryandan memnun kaldınız mı, dikişler ilk kalkma vs herkesin dediği gibi zor mu ☺️
Buket2 Basakmustafa uygulamaya göre salı günü son günüm çok ayakta ve gezersem sancım oluyor dinlenince geçiyor inşallah salı günü doğururum çünkü doğum günüm 😂
Mercan0652 Lrnemr evet canım aynen öyle sağlıklı çok şükür☺️ sezaryen iyiydi acil hemen aldı 1 saat bile sürmedi bebişim doğdu ben de şoktaydim zaten noldugunu anlayamadım kontrol diye gitmiştim halbuki😅 dikisler estetik zaten eriyen dikiş. ilk kalktığımda tansiyonum düştü hemşire serum taktı geçti hemen tekrar kalktım sonra alıştım zaten sürekli yürüdüm şimdi iyiyim bı kaburgalarim acıyo bastirdiklari için ameliyat ve sonrası biraz bide omuzum ağrı yapıyor anesteziden oluyormuş o da 1 haftaya geçer dediler. Yürüdükçe aciliyorsun yani uzun süre oturma ve yatma
Basakmustafa e_zgitas benim de kanalda baskı yapıyor aşırı derecede ama sancım felan yok. Bugün kontrole gidicem ve sanırım suniyle başlatılacak
Aykut Basakmustafa evet cuma günü şunu sancı verildi ama acı eşim yüksek olduğu için hissetmedim ve bebeğin kap atışı değişince bırakıldı cumartesi günü sabah 9 da ağrım başladı 12.21 de bebeğimi kucağıma aldım sağlıklı bir şekilde
Lrnemr Mercan0652 iyi canım sevindim senin adına 😌 Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah, darısı bize olsun 😊
Basakmustafa Aykut ben de pazartesi suni sancı ile doğum yaptım çok şükür. Sağlıkla büyütelim inşallah 🙏🏽