deletedmom43191 yelda35 kız o tamamen senin tercihine bağlı sen ne götürürken onu kullanırsın benim yanımda sezaryen olan orkid kullandı diğer bir dogumumda yanımda kalan ise depend kullanıyordu
deletedmom43191 yelda35 niye soracaksın ki sen nasıl rahat ediyorsan onu seç dependse depend orkidse orkid
ikibaloglanannesi yelda35 Ben devlette sezeryan oldum. İlk 2 gün hasta bezi takacaksın dediler. Eve geçince uzun pede geçmiştim.
yelda35 ikibaloglanannesi merhaba peki yaraya bakmaları için ve kanamaya bakmaları için sizce cırt cırtlı mı alayım kilot şeklinde mi
ikibaloglanannesi yelda35 Ben bundan almıştım ama L beden. Bizim hastane sadece 1 tane verdi o da ameliyathane de bağlamışlar. Odaya geçtikten sonra birkaç saat sonra giyinmeye gelince kendi hasta bezimi taktım çıkartıp. Kanama ve dikişe de 1 kere bakılmıştı bende.
Girlmama yelda35 bakin o oyle olmuyor cok yanlis bir bilgi bu sondaniz olacak ve sonda varken her hangi bir sey takamazsiniz yataga ped seriyorlar (bebek alt acma ortusu gibi) onun ustune altiniz ciplak yatiriyorlar sonda cikana kadar ve bu arada kanama kontrolu icin bastiriyorlar karniniza ve o da yataktaki pede akiyor sonda cikinca da hasta bezi takiyorlar cirtli bebek bezi gibi ozelde dogum yaptim ama fark edecegini dusunmuyorum en rahati bu
11mrv11 yelda35 devlet hastanelerinde hasta bezi takmıyorlar mı hastane kendisi verir diye tahmin ediyordum
yelda35 ikibaloglanannesi bende bundan almayı düşündüm bir arkadaşım kanama ve pansuman için durmadan yırtıyorlar dediği için
ikibaloglanannesi yelda35 Benim iki gün boyunca pansumanımı yapan hemşire de yanlardan sadece aç yeterli demişti. Tabi yine de pansuman yaparken bulaştığı için tekrar değiştiriyordum o gidince.
yelda35 Girlmama merhaba, ilkini özelde yaptım bende, evet sonda çıkana kadar birşey takmıyorlar ancak özelde sonda çıkınca hasta bezi takabilirsin demişlerdi. 2. Doğumum devlette olacak ondan dolayı sormak istedim. Bilginiz için teşekkür ederim 🙏🏻