Glsn1 Ankara Bilkent şehir hastanesinde oldum 3 yıl önce ben memnun kaldım şimdi 2. Oğluma gebeyim yine orada olacagım. Normal başladık acil sezaryene döndü doktorlar ebeler hemşireler çok ilgili iyilerdi odalar tertemizdi 1 gün doğum öncesi 2 gün doğum sonrası olmak üzere ilk gece tek kişilik odada ikinci üçüncü gece 2 kişilik odada kaldım.