33+4 haftalık hamileyim 5 gun once uyuz olduğumu ogrendım kendi doktoruma kasıntı sebebiyle test verdım gebelıkle alakalı degıl dıyınce zar zor cıldıyeye gıttım 2 farklı doktor da uyuz tanısı koydu losyonlar verdı biraz hafifletti ama tam gecmedı eger kı tam tanı konulduysa cıldıyeye gorunun ihmal etmeyın evdeki sırke falan kullanılabilir ama gecmesı ıcın yeterli degıl maalesef kı salgının cevremde 4 farklı kısılerde var