annesio boyle az acı olması icin bir seyler yaptınızmı? ne guzel ınşAllah rahat dogurmuşsunuzdur, benım hıc acılmam yoktu agrıdan geberıyordum su bitnişdi, sunı sancı vermısdıler saat 9da başladı agrı dayanamadıgım ıcın epidural aldım akşam 5i buldu dogurmam, şu an 2cıye 37 haftalık hamıleyım cok korkuyorum agrıların gelmesınden