Gamz01 Mel-da3 benim doktorum bana ikili testten ziyade durumunuz müsaitse Fetal dna yaptırın dedi yarın yaptıracağım ikili test %80 sonuç veriyorsa fetal %99.8 sonuç veriyor ver cinsiyeti de erkenden öğrenebiliyorsunuz
Mel-da3 Gamz01 bende yaptırmak istedim ancak ücretinin 14 bin tl oldugunu söyleyince vazgectim. İkiliyi 700 lira gibi bişeye yaptırdım
Mehtap_00 Gamz01 mrb fetal dna kaçıncı haftada yapılması gerekiyor ikili test gbi 11.14 hafta arasnda mı acaba
buseay26 Mel-da3 esogu de fetal DNA 444 TL ye yaptırabilirsiniz. Sadece sonuç 1 ayı buluyor yogunluktan
Ozgeee22 GizemHamza34 Kaybınız için çok üzüldüm 🙏🏻 İçinizi ferah tutun Allah’ın izniyle sonuçlarınızın temiz geleceğine inanıyorum☺️
Duygu351 Mel-da3 yüzde oranı olarak bilmiyorum ama ben dahil çevremde herkesde tuttu 🤣🤣 banada hamile sayfasında soylediler face de
Mel-da3 Duygu351 benimde bir kızım var şimdi hamileyim geçmişe baktım kızımda bahsettiğiniz yer 50.8 çıkmış, bu hamileliğimde 33 oranında çıkmış. Doktor kıza benziyor dedi ama gönlümden erkek geçiyor. İnşallah dedğiniz gibi tutar🌼😅
Duygu351 Mel-da3 benimde şuan 31 çıktı o değer 29+2 yım bebeğim erkek . Bence sizinkide yüksek olasılık erkektir☺️ hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Alparslanmom ynzl Bu sonuca nereden ulaştınız bende e nabızdan bakıyorum sadece ikili yapıldı olarak görünüyor böyle döküman bulamadım
hamcokelek33 Alparslanmom doktorunuzdan yada yaptırdığınız hastanenin kadın doğum servisinden bu şekilde grafik halinde veriyorlar
hamcokelek33 Duygu351 inanmamıştım ama şimdi baktım sonuca 12.5 fbetahcg🥹 ve 34+2yiz erkek bebiş bekliyoruz🥹
Duygu351 hamcokelek33 cidden cinsiyeti etkileyen bir değer demekki kız hamile annelerde daha yüksek çıkıyor ☺️
Girlmama ynzl dusuk riskli cikmis ama unutmayalim ki ikili test tani testi degildir saglikla alain kucagina