Bende boş gebelik sonucu 7+5 haftalıkken kürtaj oldum 2 gün önce kanamam ve kasık ağrım var. 1 hafta sonra da kontrolüm var. Doktorum 2 ay sonra gebelik düşünebilirsin dedi. Yani ilk kanama 35-40 gün sonra olduktan sonra bir adet dönemi daha görmen gerekiyor ondan sonra düşünebilirsin demişti. İnşallah hepimiz süreci güzel bir şekilde atlatırız ve tekrar sağlıklı bir hamilelik haberlerini alırız🤲🏻