Lina34 bnmde taktıralı 1 buçuk sene oldu ilk taktırdığımda doktor 1 hafta ilişki yok 1 ay da korun dedi 2 . Ayımda kontrle gittigimde güzel oturmuş dedi zaten doktor bile çok zor taktıgnı söylemişti rahim çatım basıkmış belki ondn şuanlık herhangi bi kayma durumu yaşamadım çok şükür umarım böle gider ama yan komşumuz var kızından sonra hemen taktırmış 5 sene sonra kendi isteğiyle gebelik istediği için çıkarttırmış hemen ardından kaldı Mesela yani 5 sene korumuş bence koruyanıda koruyor Buda şans işi bnce