Merhaba bnde spralle hamile kaldım şu an 10+ 5 olduk yaşım 22 dördüncü çocuğum olucak iki kızım normal doğum üçüncü oğlum tansiyon yükselmesi nedeniyle sezeryan oldum ve kanama geçirdim doktor az daha tahmini alicaktim dedi ve doğumdan hemen sonra spralle korunmami önerdi ve taktım sprali yaktıktan üç ay sonra hamile olduğumu öğrendim🥹 çok üzülüp isyan etmiştim korkuyordum çocuklarımı bırakıp gitmekten ama çok şükür herşey yolunda hersyede vardır bir hayır ve bunuda soyliyim rüyamda bir adam yaşli biri sakkalli hamile olduğumu öğrenmeden ben rüyayı gördüm yaşlı adam bana dedi oğlun yada kızın olucak adını oğlan Muhammed koyucaksin kız da Hira koyucaksin dedi ve gitti 🥲