lilyum_ aazime bende burada bekleyim. Son haftalar yeri daraldığı için hareketi azalır derler 37+3 olduk hiç yerinde durmuyor daha da hareketlendi
babyiscoming_ aazime tesadüf mü bilmiyorum ama son zamanlarda çok hareketlenmişti iyice yatarken bile rahat vermiyordu 38+0 da geldi😂
Mrvsmt2502 aazime yani olabilirde olmayabilirde ama ilk kızımda hareketliydi 43 e 2 kala doğdu, şuanki kızım daha da hareketli bakalım ne zaman gelir 36 oldık
aazime Ruumis tecrübesi olanları bekleyelim bakalım😅 böyle bir şey duydum ama ne kadar doğru bilemedim açıkçası👀
aazime lilyum_ maşallah sizin doğum baya yaklaşmış bu günlerde doğurursanız kanıtlanmış olacak gibi😂 Allah sağlıkla kucaklamayo nasip etsin, doğurursanız bizi aydınlatın mutlaka💞
ezooezz aazime yani böyle bir şey var mı bilmiyorum tesadüf de olabilir ama oğlum çook hareketliydi özellikle geceleri 37+3 de geldi ve uyku sorunu var evet 😂
Ars2223 aazime çok hareketli bir bebekti 38+4 de doğdu hareketle alakası varmıydı bilmiyorum sadece ben çok hareketliydim açılmam vardı zaten son 3 hafta
Tubiku aazime benim gördüğüm iki örnekte 39.haftayi bekledi, hatta biri arada sürekli serum VS almak durumunda kaldi
ikibaloglanannesi aazime Oğlum çok hareketli bir bebekti 37+0 da doğdu şu an 26 aylık hala hareketli🌸 İkincime hamileyim o da abisi gibi hareketli 37.haftayiz 9 güne sezeryan olacağım