Ecemyurdakul Benimki de sanırım geç döllenme 4-8 martta adet dönemimdi 20-21 martta yumurtlama gördüm 2 gün önce kan verdim beta 16 çıktı 1 Nisan da adet olmam gerekiyordu bugün yeniden kan vereceğim
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ sabahları kahvaltımı muhakkak yapıyorum yumurta yemeye çalışıyorum bolca su içiyorum ve her gün meyve yiyorum
Seyda-06 DuruDefne_mommy ilkinde daha yüksekti sanki o yüzden düşündüm tamda heryer kapalı gidemiyorum merak ediyorum
DuruDefne_mommy Seyda-06 ilkinde derken ilk gebelik mi eğer öyleyse benim 240 dı ilk gebeligimde banada bu çok düşük gelmişti ama merak etme hepsi bir olmuyor
Seyda-06 DuruDefne_mommy evet canım inşallah bi sağlık ocağına gideceğim pazartesi günü bakcam artışıma 6+0 dan sonra kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum tek sefer herşeyi görürüm ne varsa ilkinde erken gittim ağzım yandı
DuruDefne_mommy Seyda-06 evet ya çok iyi düşünmüssün bende 6+1e randevu aldım bilerek erken gitmedim ilk çocuktan tecrübe kazanıyorsun çünkü
Begonvil15 DuruDefne_mommy canım bata 3 4 gün varken 215 değer geç döllenme değildir demi yani betadan belli olur mu geç döllenme