Aslhn-06 ikibebisannesii_45 19+6 ile merhaba ☀️ 2 haftadır hissediyorum hareketlerini bizimde 3 gün sonra detaylı ultrasonumuz var. İlk doğumum normaldi ama bunu sezaryan istiyorum nasip bakalım. Cinsiyetmiz kız 😍
ikibebisannesii_45 Aslhn-06 sağlıkla gelsin 🙏🏻 neden sezaryen istiyorsunuz? Sorumu yanlış anlamayın lütfen
Aslhn-06 ikibebisannesii_45 ilk doğumum çok zor olmuştu aynı şeyleri yaşamamak için çocuk düşünmüyordum aslında sürpriz bebeğim 🥰 ondan dolayı sezeryan istiyorum. Ama sizi korkutmak istemem çok kolay doğum yapanlar var ben onlardan biri değilim maalesef 😅
ikibebisannesii_45 Aslhn-06 benim ilk doğumum çok güzel geçti. Suni sancı aldığımın 2. Saati doğum yaptım. Herkes aynı şeyi yaşamıyor maalesef. Sağlıkla gelsin gerisi önemli değil bence.