NoName_ ikibebisannesii_45 19+5 olduk ilk gebeliğim arada bir şeyler hissediyorum ama emin olamıyorum bebek mi diye 🥹bu süreçte ⅚ kilo aldım zayıf hamile kaldım. Bebeğimin kilosuda iyi haftasına göre 9nisanda detaylı randevum var göreceğim oğlumu,doğum şeklini bilemiyorum devlet takipliyim şuanlık normal görünüyor bir sıkıntı çıkmazsa 🩵
ikibebisannesii_45 NoName_ doğum şeklini maalesef ben de bilemiyorum ikinci gebeliğim olduğu halde . Bebiş nasıl gelmek isterse öyle gelir. Rabbim evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
ctctct ikibebisannesii_45 21 haftalık olduk. 3 kilo aldım. Kalan zamanda hızlı ve çok kilo almaktan korkuyorum 🥺 bebek haftasıyla uyumlu gidiyor. Sık değil ama ben yatarken o hareketleniyor o zamanlar hissediyorum. Gönül şimdilik normalden yana ama bakalım ne olucak nasıl ilerleyecek, hayırlısı
ikibebisannesii_45 Uzayflk fetal dna risk var mıydı da yaptırdınız yoksa yaptırmıştınız daha sonuçları yeni mi çıkacak? İnşallah temiz gelir 🙏🏻 bizim de ikili tarama orta riskli gelmişti amniyosentez yaptırdık çok şükür temiz çıktı. Rabbim evlatlarımıza Şafii ismiyle şifa versin🙏🏻
Uzayflk ikibebisannesii_45 ikili ve dörtlü düşük riskli çıktı malesef önümüzden yaptırdık inşallah temiz gelir
Egkbs Ben de 19 haftalık hamileyim şükür ki her şey yolunda hareketlerini hissetmeye başladım arada karnımda bir şeyler kayıyormuş gibi hissediyorum. Her namazda bütün bebeklerin sağlıklı olması için dua ediyorum . Doruk’umuz olacak bizim de 👼🏼🙏🏼
Asyasel1720 ikibebisannesii_45 benim de üçüncü gebeliğim 19+1 günlük bende hareketlerini hissetmiyorum 85 kiloyum. 37 yada 38 haftalık doğum olabilir sezaryen doğum olduğu için
ikibebisannesii_45 Beb-2 iki kere iğne sokuldu biraz canım acıdı. Bir gün boyunca hiç kalkmadım uzandım. 3 gün iğnenin yeri ayağa kalkıp otururken ağrıdı.