Kızlar benim bir oğlum bir kızım olacak inşallah ikiz gebeyim ve eşimle anlaştık kızın adını ben koyacam erkeginkini sen diye ben kızımın adını inşallah yüsra koyacagım eşimde ahlas koymak istiyor ama benim asla içime sinmedi anlamı çok güzel ama hiç yok telaffuzu zor diye oda inat etti koyucam diye sizce nasıl benmi abartıyorum acaba 6 yıl çocuğumuz olmadi onunda gônlü kalsın istemiyorum