ozge1001 tabiki insanı en iyi bu yollardan geçenler anlıyor malesef bir kimyasal bir de 7 haftalık kalp atışı olmadi kürtaj oldum Nisan’da 3 ay korundum temmuzdan beri deniyorduk geçen ay tekrar pozitif gorunce nasıl mutluyduk ama yine kimyasal oldu o careszlik hiç bir yere sigamama ve ağlama hissi durduramıyor insanı cok yoruldum eşim çok istekli oda beni ayrı yoruyor 😢😢😢😢