Busraaaakkk bebegimd7 Bende de bu ay ilk kez yumurtlama döneminde ağrı oldu bahsettiğiniz ağrı regl ağrısına benzer bi ağrı mı? Kasıklarımda inanılmaz bir ağrı oldu bu ay insallah aynı şeydir yaşadığımız
bebegimd7 Busraaaakkk Evet regl ağrısı gibi. Bende sadece bir kez yaşadım bu durumu bu yuzden tedirginim
Busraaaakkk bebegimd7 yaa şu an umutlandım açıkçası ilk kez yumurtlama dönemimi bu kadar ağrılı geçirdim bende, yasmin kullanmıştım belki onun etkisidir dedim ama insallah bu ay tutmuştur