İlk hamile kaldığım ay yumurtlama zamanı ağrım olmuştu ve o ay hamile kalmıştım. Şimdi 4 aydır deniyorum takviye ilaç kullanıyorum ama hamilelik olmadı henüz. Acaba sadece o ağrını yaşadığım zamanda mı sağlıklı yumurtlamam oldu? Her ay reglden sonra 1 hafta yumurtlama akıntısı yaşıyorum sonra tam zamanında regl oluyorum. Sezaryen olduğum için tüplerimin tıkanmasından korkuyorum çok stress yapıyorum. Bu ay neyapabilirim doğal yollardan?