Ozgekiz extra hiçbirşey yok gebeliğimin başından beri perinatolog a gidiyorum.
Sadece risklli durumlarda daha eğitimlş daha tecrübeli daha araştırmacı ben memnunum 5ten beri lekelenmem var, çift kese mevcut birisinde sağlıklı birisinde 5.hafta duran bir gebeliğim mevcut ikizdi yani.
Şuan 9. Haftaya geliyorum hala risk devam ediyor ama düşerek ve perinatologum💓