Merhaba güzel hanımlar💐 bayramda yediğimiz şekerler vitamin olup sacimiza başımıza yaramış, kilosal açıdan hiçbir degisimimiz olmamıştır inşallah diyerek bir soru sormak istiyorum.
Ben normalde özel hastanede takipliyim ama ikili tarama vs yaptirmak için devlet Hastanesi’ne gittim. Doktor bana senin benimle işin yok acil perinatolojiye gitmen gerek falan dedi. Biliyorum riskli gebelik olduğunu ama o kadar üzdü ki beni… Panik oldum, elim ayağıma dolandı ne yapacağımı şaşırdım. Devlet hastanesinin bürokrasisini sevmiyorum zaten, oraya git buraya gel asabım bozuluyor! Neyse, bugün de 182 aradı, perinatoloji randevunuzu hatırlatırım vs diye, aklımdan çıkmış. Nedir bu perinatoloji? Ekstra bir şey yapılıyor mu? Olumsuz bir şey duyup modumu dusurmek istemiyorum.