Merhaba arkadaşlar bende hamileyim 6 haftalık tiroid hastasıyım . Kan ilacı tiroid ilacı folik asit kullanıyorum . Balık yağıda düşüğü ve bebeğin tutunmasına iyi gelen bir ilaçmış aranızda kullanan var mı acaba ?? Çok ilaç kullanıyorum günde 3 tane ilaç alıyorum (kan folik asit,tiroid ilaç )