Beyzaknr bende pcos var klomen kullanmıştım ilk tedavimdi doktor yumurta gelişimi istediğimiz gibi olmadı dedi iğne vs vermedi adeti bekle gel dedi ben de adet olucam diye bekliyordum 4 5 gün adet ağrısı gibi ağrılar çektim biraz da farklıydı hala adet olmayınca şüphelendim test yaptım çıktı kanda 800dü 2 günn sonra 2 bin oldu artış güzel diye 4 gün sonra kan verdim 4 bin çıkmış az gibi geldi zaten ama doktor bişey olmaz dedi daha sonra lekelenmem başladı acilde muayene oldum çok ufak bi kese göründü doktor ağlıklı mı değil mi bişey diyemem dedi tekrar kan aldı 3200e düşmüş daha sonra lekelenmem arttı kanamya göndü beta 2 bine düştü daha sonra parçalı kanamam oldu 10 gün sonra da beta 40a düşmüştü öyle geçti gitti doktor sağlıklı bi yumurta görmemişti zaten belki sağlıksızdı ondan tutunamadı adeti bekliyorum yine ilaç kullanıcaz