Beyzaknr tebrik ederim hayırlı olsun 💘 bugün kadın doğuma giderseniz muhtemelen beta takibi isteyecek, değer henüz çok düşük olduğu için yapacak çok da birşey yok aslında. Ben kadın doğuma gitmek için değerimin 4000’lere çıkmasını beklemiştim. Tabii bu heyecan bu mutluluk beklemeye izin vermiyor 🥹✨